Pensioenloket
Tijdens, maar ook na je loopbaan bij ING doen zich steeds nieuwe situaties voor, zowel in je werksfeer als privé. Een aantal van die gebeurtenissen is van invloed op je pensioen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met ING CDC Pensioenfonds.
Het fonds helpt je bewuste pensioenkeuzes te maken, die passen bij jouw levensfase. Hoe? Door transparant te zijn over elke fase.
Met vragen kun je bellen met het Pensioenloket 088 - 1162 411. Je kan uiteraard ook een e-mail sturen aan pensioenloket@ing.cdcpensioen.nl of het onderstaande formulier invullen. Wij nemen binnen twee weken contact met je op. Wanneer je gegevens doorgeeft of een nieuwe berekening wil ontvangen, moet je rekening houden met een verwerkingstijd van vier weken.
Ondanks onze zorgvuldigheid en transparantie kan het voorkomen dat je met een onvoldaan gevoel blijft zitten en een klacht wil indienen. We willen graag zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling van eventuele problemen. Om een klacht in te dienen, kun je terecht op onze Klachtenpagina. Hier staat de procedure helder uitgelegd.
Via je Mijn Pensioen kun je overigens veel zaken direct regelen. Denk aan de aanvraag van een waardeoverdracht, het doorgeven van je pensioenkeuzes of het afhandelen van een echtscheiding.